Fullspäckat schema

0kommentarer

God morgon världen!
Idag väntas massa roliga saker. Först och främst måste jag PACKA, har iallafall börjat packa ner lite nu men så fort jag ser alla kläder och saker som ska med så står det bara still. Det är så mycket som ska fixas och istället för att göra allt så gör jag ingenting. Vet inte i vart jag ska börja.
Sen kommer Julia, så ska vi fixa lite med datorn och så. Därefter ska jag och Malin åka o handla allt tills ikväll och baka och fixa massa för vid 7 kommer alla underbara tjejer (Natalie du skulle varit här). Vi ska ha ett litet avskedsparty:) Det kommer bli väldigt roligt men ändå jobbigt att säga hejdå till alla. Kommer sakna er så fruktansvärt mycket.
Nu är det dags att sätta fart. Fort in i duschen och sen fixa sig lite.

Ida

Kommentera

Publiceras ej