Goodbye party

2kommentarer

Tack för en trevlig ikväll igår tjejer. Hade så himla skoj och fick så mycket fint. Kommer tänka på er varje dag och sakna er så mycket.
Idag kommer släkten och säger hejdå. Det blir lite smörgåstårta och fika. Nu känns det verkligen nära men jag förstår fortfarande inte riktigt att jag ska vara borta ett år. Ett år är så lääänge men ändå en så kort tid, därför säger jag att jag bara ska vara borta en stund :)
Har sovit min sista natt (för ett år) i min säng, det var underbart. Inatt ska jag sova hos pojkvännen och imonkväll åker vi till Göteborg och sover på nåt ställe nära flygplatsen så pappa och mamma slipper köra mej mitt i natten.
Hör av mej innan jag åker!
Kram Ida

2 kommentarer

Pernilla

30 Aug 2009 19:24

Tack Ida för en trevlig avskedskväll :) Hoppas nu du får det hur jävla bra som helst... Som jag sa innan jag åkte i fredags. " Gör inget som jag aldrig skulle göra " ;)



Ha det bäst nu.. Kommer självklart att följa din blogg!! Puss

shpresa

30 Aug 2009 21:14

fan ida hade så jäkla gött o tack för den tid jag kännt dig ! du har alltid varit den som vart mer tystlåten men när du väl sagt saker så har vi garvat ihjäl ju typ så vi nästan grät, elr så du grät ! :) ses om typ ett år !!!

Kommentera

Publiceras ej