Hejdå Nässjö

3kommentarer

Då vad det snart dags att säga hejdå Nässjö för ett år. Åker till landvetter för att sova över där inatt sen går flyget imorgon kl. 7.30. Har byte i Frankfurt, sen drar jag vidare till New York :) Jag hoppas att flygresan och allt går bra och att väskorna hänger med som dom ska. Hade lite problem igår när jag packade, handbagaget får bara väga 8kg, mitt vägde 12kg. Men det ska nog lösa sig det också.
Nu väntar jag bara på att säga hejdå till tjejerna, packa ner det sista och sen stänga resväskorna. Sen blir det nog en trip till hemmakväll också ;) Åt nyss mammas köttbullar med sås och potatis, kommer sakna det!

Gårdagens fika med släkten var lyckad, speciellt på slutet eller vad säger ni tjejer? Chicago, Michael Jackson och Beat It :)  Har verkligen kul med er, alla dansar och springer omkring hur som helst och bryr sig inte om nåt. Det är härligt!

Nu ska jag nog ha lite mental förberedning, hahah:)
Hejdå Nässjö, vi ses om ett år!

3 kommentarer

natalie

01 Sep 2009 11:56

Jag kommer sakna dej massa vännen!!! Sen när båda är hemma igen får de bli massa dans, bara du o jag! <3

Nellie

01 Sep 2009 20:47

Haha vi e bäst! hoppas du har det bra nu !, Haha sofie saknar dig jätte mkt, hon har redan haft på sig några av dina kläder och smycken, Haha puss!, / Nellie

Julia

02 Sep 2009 15:38

hahahahahha,BEAT IT ! :)



det finns ingen bättre plats att släppa loss på än i erat vardagsrum :p

Kommentera

Publiceras ej