Packning

1kommentarer

Då är det bara 6 dagar kvar i detta land.
Va tiden har gått fort! Jag som har tänkt och planerat jätte många saker men så rinner bara tiden iväg. Nu får jag verkligen ta och spendera de sista dagarna på bästa möjliga sätt. Jag vill ju hinna med att vara med mina nära och kära så mycket som möjligt.
Angående packningen så går väl den sådär. Vet inte vad jag ska ta med och inte ta med. Har ju hört att man ska ta med så lite som möjligt men hur lätt är det egentligen att packa 2 resväskor för ett år? Men jag har ju som sagt 6 dagar till på mej. Handbagaget bli det största problemet. Där ska alla tekniska prylar, kläder och skor för 4 dagar få plats i. Får se hur jag ska lösa detta problem, haha.
Ne nu är det dags att laga lite mat, kanske lite pancakes :)

Kram Ida

1 kommentarer

mormor

01 Sep 2009 20:36

Hej Ida ! jag tycker det är roligt och kunna läsa hur Du har det.Var rädd om DEj o kram.mormor

Kommentera

Publiceras ej