19 December 2008

0kommentarer

Den 19 December 2008.
Skolavslutning.
Julstämmning.
Och en marabou!
Satt i aulan på julavslutningen och lyssnade på lite låtar så kom någon och knackade på min axel. Jag vände mej om och fick världens chock. Där stod du, med en marabou i handen! "God Jul" sa du, sen försvann du!
Efter det ögonblicket var jag världens lyckligaste Ida. Åh jag ryser när jag tänker på det en idag, ett år efter!

Jag har varit dålig på att uppdatera på sistonde. Beror på att internet har inte fungerat och jag har haft mycket att göra. Men allt är nästan färdigt, bara lite packning och städning kvar sen är jag redo! Idag har jag haft min lilla julafton! Öppnade paket från mamma, pappa och Sofie :) Åh va glad jag blev! Sen öppnade jag mitt andra paket från mina kusiner. Tack så mycket! :) Åh hela december har varit härlig med massa paket som kommer på posten och fina julkort med mera! Tack alla er som har skickat saker till mej :)
Sedan åkte vi till Malin där vi julbakade hela eftermiddagen! Verkligen jätte mysigt och gott FÖRUTOM risgrynsgröten :( Hällde visst i 2 matskedar salt istället för 2 teskedar, så gröten blev väldigt salt och äcklig:( Hahahah! Fick beställa hemlevererad pixxa istället!
Nu ska jag strax gå och lägga mej. Blir nog en bättre uppdatering imorgon istället.
God natt!

Kommentera

Publiceras ej