Amerikansk julafton!

3kommentarer

Klockan 7 ringde min väckarklocka idag och man kan ju inte påstå att man var pigg då, även om det var julafton här. Men när jag gick upp så fick jag i alla fall väldigt pigga barn som hade väntat på den här dagen väldigt länge. När alla var här så började alla öppna sina paket och hela golvet täcktes med presentpapper, snören och leksaker. Jag fick också paket och en egen strumpa. Tack så jätte mycket blev så glad :)
Sedan gjorde jag i ordning mej och från lunch och framåt har det varit fullt upp här med mycket folk och mat. Först hade vi brunch tillsammans med ägg och turkey-bacon. Sedan åt vi jätte god middag runt 5-tiden. Godaste var det köttfiléen och potatisgratängen.
Efter maten k'ndes det som jag var gravid i 11 månaden och ville aldrig mer ha mat. Men som vanligt efter någon timme så är det tillbaka till det normala igen, mamma och pappa, ni vet vad det innebär.
Är så trött efter dagen så ska lägga mej och kolla på ett avsnitt av 90210 om jag orkar.

Xoxo






3 kommentarer

Anonym

26 Dec 2009 10:12

gomorgon ida! fek du mycket paket i går ? va barnen nöjda ?såvet hos farmor ja ska rita nat till dej nu kram ha det bra ellie o mormor

E.K. (Farfar)

28 Dec 2009 19:51

Hallå Ida! Känner att jag måste rycka in när "morronbloggaren" har tagit lov. Hoppas att resan "hem" går som på räls. Ja, det var Ellie som skickade kommentar. Hon sov över här när dom andra var på hockeyresa. Tim är lyrisk över sin nya mobil. Har säkert skickat 100 SMS redan. Ha det!

Hanna

29 Dec 2009 16:15

Åh ida du är så söt :) och vilken fin julgran, så himla tätt hahah, väldigt amerikanskt men det är ju inte så kosntigt eftersom du är i usa haha :P

Hoppas du mår bra! <3

Kommentera

Publiceras ej