Fullt upp!

3kommentarer

Här är det verkligen fullt upp. Ska hinna med att skriva ett kort inlägg om vad som händer idag, ikväll och imorgon! Börjar jobba om 40min. Då ska vi till Sara och ha playdate. Jobbar mellan 2-8 idag! Ikväll måste jag köpa glitter till lucian imon. Ska även hitta på något med Lovisa, Malin, Sara och Emma tror jag. Kanske sover hos Lovisa inatt, blir i alla fall lättast eftersom vi ska vara inne i Boston imorgon vid 8.45 för att öva julsånger! har uppträde imorgon 11.30 och kl 2! Måste öva sångerna, kan inte dom än! Dessutom kommer det vara 2000 som kommer komma o kolla. Sen ska vi ut och äta på eftermidagen/kvällen. Tessan kanske kommer till julmarknade också så då ska hon och hennes kompis också med ut och äta :) Sen är det balett på kvällen! Efter det så åker vi hem, Malin hänger nog med mej och sover här. På söndag så jobbar jag mellan 11.30-6!
Har verkligen fullt upp, och har massor som måste göras typ:
Stryka lusselinne
Kolla upp vart julmarknade ligger
kolla upp vart baletten ligger
Köpa glitter
Sätta in pengar på banken
Måste sätta fart!!
Ha en bra helg. Karro hoppas du hittar på Chicago flygplats. Kul att prata med Julia idag också :) Janne, jag har fått koncentrationssvårigheten nu efter det du visade mej,haha! Stoffe, lycka till med julkonserten. Sofie, hoppas du tar det lugnt hemma med Felix. Mormor o morfar, kan ni inte gå och kolla henne?
Puss&kram, Ida

3 kommentarer

Natalie

04 Dec 2009 21:53

ÅÅH vill me på balett!!1 Fusk ju!!Låter som att allt är riktigt toppen :) kul!!! Saknar dig!! <3

julia

07 Dec 2009 15:49

tänk då på mig som tvingas se denna syn nästan varje dag ;o

sofie

08 Dec 2009 17:29

haha klart vi tar det lugnt syrran saknar dej!<3

Kommentera

Publiceras ej