God Jul!

1kommentarer

Idag är det julafton för er där hemma! Kan inte fatta det riktigt.
Jag vill bara önska er en riktigt god jul och säga att jag tänker på er alla. Jag hoppas ni får en härlig jul med nära och kära.
Denna julen är ju inte som vanligt men ska försöka göra det bästa utav den ändå. Jag kommer bara vara här en gång så det är bäst jag tar vara på det även om dte är riktigt tufft ibland. Pratade först med mamma, pappa och Sofie idag på skype och det var så man fick hålla sig från tårar. Det blev ännu jobbigare sen när jag pratade med Stoffe, då kunde jag inte hålla mej längre. Men värdfamiljen och deras släkt förstår mej och tröstar mej så det känns skönt!
Imorgon, eller idag menar jag, får vi se hur det går! Sofie, Julia, Nellie, Tim eller Ellie får ta över min plats i år och vara lika extas som jag brukar vara när tomten ska komma!
Själv ska jag ha en bra julafton i 25 graders värme förhoppningsvis.

Take care & Merry Christmas!

Dagen innan julafton brukar vi vanligtvis klä julgranen tillsammans hela familjen, kan ju säga att julgranen ser inte ritigt lika dan ut i år..

2007. Alltid lika spännande när jultomten kommer!

Jag saknar er!

Nästa år är vi tillbaka med nya sånge, eller vad tycker ni?

1 kommentarer

Mamma, Pappa,Sofie

24 Dec 2009 12:34

Idag när vi vaknade så var det inte sig likt, tomten hade inte varit här i natt, sofies julstrumpa var tom!! Sen gick vi upp och tände vår nya gran, inte speciellt snygg i plast o allt men i alla fall den klart tätaste vi haft nån gång. Nu ska vi snart till mormor o morfar, tror jag ska utmana Tim i en riktig pingismatch ( som jag förhoppningsvis vinner)

Ha det så bra stumpan, vi ser fram emot februari, då ska vi äntligen få träffa dej igen och sola o bada , det blir kanon!!!



Puss o kram från oss !!!

Kommentera

Publiceras ej