Happy Birthday!

0kommentarer

Grattis grattis grattis! Idag har Stoffe fyllt år och hade gärna velat vara hemma med honom och gett han en grattis-puss! Men icke.
Istället har vi först tagit det lugnt här och sedan beställde vi mackor och åkte till en park. När jag klev ur bilen och tittade ut över dammen så fick jag syn på den gula skylten: CAUTION!! ALLIGATOR HABITAT. Hur coolt var inte det? Haha, här vill man inte bada. Fick lära mig att man ska springa sick-sack ifall man bli attakerad.
Vi var i parken en stund och alla barn lekte och sen åt vi. Efter det gick vi bort till en gräsplätt och killarna spelade baseball.
I eftermiddags har vi bara tagit det lugnt. Lekt och ätit typ! Är så trött men vet inte varför? Känner mej helt slut.
Vi ska inte ta privatplanet tillbaka nu längre för det skulle upp till boston imorgon kl 2 så vi vill hellre vänta till måndag. Det är bättre. 
Usch känner mej riktigt uppsvullen nu efter all mat och alla gottigheter. Vill bara till gymet nu! Får bli några riktigt hårda pass innan Stoffe kommer. 

Ellie, var det du som hade skrivit en kommentar till mej? Jag fick de presenter som jag visade på bloggen men mina andra paket ligger hemma, de sak vi öppna när vi kommer hem!

Snart dags att sova, även om klockan bara är 10 i 10, men som sagt är väldigt trött.  
Hoppas ni haft en bra dag, jag har inte lust att komma tillbaka till kyla och snö. Vill stanna här i värmen, men inte bland kackerlackorna. USCH!
Men hur skönt är det inte att gå ut på morgonen med leggins och en tunn långärmad tröja och känna att man har för mycket kläder på sig?! Gött!

Xoxo

Hur coolt vore det inte att sätta upp den här skylten vid ingsbergssjön? HAHA!




Kommentera

Publiceras ej