Kärlek

1kommentarer

3an på gymnasiet var rätt tufft och fysiklektionerna var inte alltid de roligaste. Men en dag då vi hade fysik och den första delen av skoltidningen hade kommit ut så satt jag och bläddrade igenom den och såg dej. Där är han ju igen! Killen som jag såg i skolkatalogen som är så snygg, vem är han? Frågade mina kompisar runt omkring mej och såklart så visste Emilie. Hon började berskriva och förklara mycket runt omkring dej och jag blev ännu mer nyfiken.
Det gick några dagar i skolan. Ville se dej "live" eftersom jag hade bara sett dej i skoltidningen och i skolkatalogen. Men kom fram till att du hade praktik efter att ha frågat mina kompisar vilka program som har praktik just nu, så de inte skulle fatta att det var just dej jag undrade om.
Efter någon vecka eller något (kom inte ihåg riktigt) så såg jag i alla fall dej i Inas men din gula banan tröja:) Trodde först inte det var du men sen kände jag igen dej från bilderna. Min kompisar börja tjata på mig om att jag borde kontakta dej på något sätt, det var även dags för mig att fixa facebook. Så i samband med att jag typ, sist av alla kändes det som, skaffade facebook så vågade jag även skriva ett meddelande till dej.
"Hej! Hur är läget? :)" Detta meddelandet skrev jag idag för ett år sen.,10/12-08. Kom ihåg hur vi satt i matsalen och jag oroade mej så över vad jag skulle skriva och så..men det löste ju sig:)

Detta kanske blir min lilla adventskalender?
Nu är kl. 8.41 och jag börjar kl 1, Borde verkligen ta i saker idag.
Ha en bra dag
XoXo

1 kommentarer

Emilie

18 Dec 2009 21:06

haha! det var verkligen roligt, det gjorde helöa den fysiklektionen! :) jag lyssande inte så mycket på Zaid då :) roligt var det!

Kommentera

Publiceras ej