Massachusetts

0kommentarer

Nu är vi tillbaka i Massachusetts då! Käns skönt att vara "hemma" igen. Flygresan gick bra, jack sov hela vägen och ashley och ryan var lugna, så jag tog bara hand om Helena! När vi kom hem öppnde barnen farfarns, mina och föräldrarnas paket och jag öpnnade även mina. Blev så glad, fick en pyamas, en tröja, vinterstövlar och giftcards. Perfect! :)
Har tagit en lång dusch och nu sitter jag här i sängen (som vanligt) och börjar bli trött. Imorgon blir det nog gymet på morgonen. Sedan börjar jag jobba kl 10 och rund 12-tiden ska vi in till Boston och gå på Disney on Ice. Ska bli riktigt kul!
Usch jag undrar vad jag fått för bett på armen i Florida, det klias ihjäl!
Måste nämna att jag är väldigt shoppingsugen också. Ska försöka hålla mej ett litet tag.
God natt.

Kommentera

Publiceras ej