Onsdagen den 30 december

2kommentarer

Näst sista dagen på året.
Har väl inte haft världens bästa dag idag. Eller borde egentligen erkänna att det varit riktigt jobbig. Men alla dagar kan ju inte vara roliga och lätta. Livet går upp och ner.
Jag vill bara vara med dig. Och det ska jag snart få vara, om 8 dagar.

Träffade ÄNTLIGEN lovisa nu ikväll. Det var verkligen efterlängtat. Och så härligt och skönt. Hon åkte precis hem och mår så himla mycket bättre nu. Längtar tills imorgon då jag får träffa alla andra igen.

Nu ska jag göra ett försök med att lägga mej och sova.
Jag saknar er där hemma!

Jadu, hur skönt vore det inte att gå ner till sitt eget kök imorgon på morgonen där mamma, pappa och Sofie också sitter och äter? Fast det händer ju nästan aldrig ändå, förutom då jag kallar morgonen lunchtid.
Får allt ta och drömma mej bort nu..

Take care och gott nytt år!

2 kommentarer

Helena o Anders

31 Dec 2009 15:04

Ida!

Ett riktigt Gott Nytt År!

Det blir säkert ett annorlunda, händelserikt och roligt år! Nu har du ju mycket roligt att se fram emot! Ha det bäst!



Kram

Daddy

31 Dec 2009 16:03

Hej Idufs !



2009 nalkas mot sitt slut. Endast några timmar kvar av detta år då du for iväg till Obamaland. Känns faktiskt ett tag sedan jag gav dig rumpsparken med en tår i ögat på Landvetter. Känns som om du har fixat hösten och julen på ett bra sätt även om det ibland känns a little bit down. Om några dagar väntar Sälen på oss med blå himmel och välpistade backar. Får se om höstens gymträning har gett resultat när dom svarta pisterna ska testas. Några veckor senare ses vi. Ska bli så gott.. Hyr nog en cab och sen drar vi mot Key West. Ni kan ha era getingsolglasögon och på radion hör vi klassiska "Sweet Home Alabama" I just can´t wait..



Innan dess vill jag bara önska dig och dina vänner ett gott slut och ett härligt tjugo tio...



Bamsekram

Kommentera

Publiceras ej