Önskelista!

1kommentarer

På julen är jag som ett litet barn igen så därför gör jag alltid önskelista. Skrev nyss ner lite saker som jag önskar mej. Det är ju bara saker men jus nu önskar jag mej mest att få träffa Stoffe! Men den julklappen får jag ju den 7 januari. Här kommer i alla fall min önskelista:

·         Pengar det behövs ju alltid! Finn ju alltid något att shoppa på mallet :)

·         Toywatch klocka

·         Svenskt lösgodis

·         Efva Attling halsband: Mother Earth

·         Efva Attling ring: Kärlek

·         Efva Attling ring: The rectangular

·         Raggsockar

Haha det är inga billiga saker och absolut inga saker att skicka!Va tycke ni och klockorna? vilken är finast, de svarta eller den vita? Om jag inte får de så kommer jag köpa någon av dom ändå som julkapp till mej sälv :)

1 kommentarer

malin

03 Dec 2009 20:09

den vita klockan (:

Kommentera

Publiceras ej