Svinsprutan!

2kommentarer

Nu har även jag fått ta svininfluensa-sprutan! Hade väldigt tur som fick ta så nu är jag lycklig :) Desto mindre lycklig var jag idag när jag vaknade men illamående och andningsproblem. Gick upp för att jobba 2 timmar på morgonen men efter 1 timme var jag tvungen att gå och lägga mej. Sov i en timme sen kändes det lite bättre och jag kunde äta lite frukost. Men har haft ont i bröstet/lungorna hela dagen, speciellt när jag går i trappor eller ta djupa andetag. Kan detta vara en symptom från sprutan? Hoppas detta går över snart iallafall, inte kul att andas såhär. Annars har väl dagen varit okej, varit ute en stund med Jack och sen for vi omkring allihoppa:)
Nu sitter jag här i min säng och borde plugga lite eller göra lite andra viktiga saker. Ska snart ta tag i detta. Saknar min Stoffe så otroligt mycket. Har varit väldigt jobbigt de senaste dagarna men försöker verkligen bita ihop även om jag typ tänker på dig ständigt. Men nu är vi verkligen på nedräkning, mindre än en månad kvar! :) Wiiho. Det kommer bli det bästa på läge när jag träffar dig här. Vet därimot inte hur det bli när du åker hem?! Vill inte ens tänka på saken, HEMSKT!

Ha det så bra.
Jag saknar alla er tjejer. Hade gärna varit med hos Lina i helgen, såg mysigt ut :)
Hur har ni det där hemma?

Kram

2 kommentarer

sönheten eller odjuret

09 Dec 2009 07:03

hallo ida

onsdag morgon igen

kolsvart ute 3+ o grått

i lärarrummet gnälls de över den saknade snön men inte jag. bara att skrapa rutor. nä fy f---

veckan i n-ö har vatt lugn

josse jansson (uffe o marias dotter) blev n-ö lucia

ser fram mot hemma-hosreportaget som uffe är allergisk mot

vi ska upp till kyrkan på sön eftersom julia är me o sjunger

är luciafirandet stort i boston ?

hahaha förstår om du har haft konc.svårigheter sen i fredags.

ibland kan skönhet va bländande(hade samma symtom när jag såg julia roberts i hennes första film)

nähä nu har kaffet runnit ner kl 07.00

ha de bra

janne

Hanna

10 Dec 2009 19:28

ärligt talat så är det inte så roligt här hemma, hahah! jag gör inte ett skit på dagarna, fast iofs så kan jag ju inte det :P men det är grått och trist här iaf, jag hoppas det börjar snöa snart även att jag tycker det är skit jobbigt när snön kommer för att man inte kan ta sig nån stans. menmen så kul är det här hemma haha!

hoppas du mår bättre nu, PUSSSS <3

Kommentera

Publiceras ej