Tidsbrist i detta land!

1kommentarer

Innan jag åkte hit trodde jag att jag skulle få all tid i världen att göra massa saker som tex gå ut och fota, sitta och fixa i photoshop, läsa böcker o massa, MEN ICKE! Undra om det är tidsbrist i detta land? För visst kommer det också vara tidsbrist när Stoffe kommer och hälsar på? Tiden kommer ju fortare än någonsin, även om det är 10 hela dagar. Likadant när mamma, pappa och Sofie kommer. Alltid är det tidsbrist. Men oftast när det gäller roliga saker. Så nu hinner jag egentligen inte blogga för jag har så himla mycket annat (VIKTIGT) att göra. Typ:
-Scrapbooka
-Skriva önskelista
-Kolla på någon gammal julkalender
-Läsa bloggar
-Döda småkryp i mitt rum som skrämmer livet ur mej
-Måla naglarna
-Städa på mitt rum som jag skräpade ner för någon timme sen
- Skriva silverbay-arbete (vilket faktiskt är väldigt viktigt, borde stå högst upp men sätter det här nere eftersom det är så grymt tråkigt!)

Och nu hinner jag inte mer för nu borde jag sova. Eller ska bara göra några av de sakerna ovan, sen sova! Imorgon blir det gym kl 9 sen efter det ska jag väl göra något viktigt fram tills jag börjar.

God natt!
och en sak. Ta aldrig fel kö, för det gör jämt jag! så segt att slösa bort livet på att stå i kö, hur många år tror ni man står i kö egentligen? 5år? jag står nog mer än de flesta eftersom jag alltid lyckas ställa mej i den som ser ut att ha kortast men i själva verket tar längst tid. Malin du vet vad jag snackar om..

1 kommentarer

Helena

03 Dec 2009 08:07

Livet är inte rättvist! Helt plötsligt har jag fått lite tid över!!!!



Kram Helena

Kommentera

Publiceras ej