Ännu en mysig kväll..

1kommentarer

Nu har jag äntligen lite tid att berätta gårdagen. Först på morgonen åkte jag ocg Lovisa till gymet, vilket inte var kul alls. Löpbandet är inte min bästa vän. Haha! Sen efter det hörde vi att det skulle vara en stor fotbollbollsmatch så vi åkte och kollade på den en stund. Men vi stod utanför och det var ju inte jätte kul eftersom man fattar i princip ingenting av den amerikanska fotbollen.
Åkte i alla fall hem sen och fixade till mej lite och när jag började jobba åkte jag och värdfamiljen och åt. Det var en stor buffé och var åkte ju verkligen inte därifrån hungrig. Sedan tog vi det bara lugnt framför soffan och när jag slutade jobba så kom Emma och hämtade upp mej och vi åkte till Lovisa. Men åkte nästan direkt till Sandra. Där var också Sara, Sara, Oda, Malin och Patricia. Vi kollade på systrar i jeans, både 1an och 2an. fast jag somnade ju såklart. Åt även Lovisas hemagjorde browines, MUMS!
Var hemma igår runt halv 2 så idag var jag ganska trött på morgonen. Men kanske ännu tröttare just nu..
Idag har vi varit på gymet, det var ett litet annorlunda pass idag. 1,5 med 3 olika instruktörer så alla fick 30min var. På slutet var det step up, var väldigt roligt! Började kl 11.30 och då åkte vi in till Peters restaurang i Boston och åt. Sen har jag bakat lite med Ashley och Ryan och vid 4.30 slutade jag. Pratade lite med mamma och pappa och sen kom Sandra och Lovisa och hämtade upp mej och nu sitter jag här och haft en underbar kväll. Hit kom även Malin, Sara och Emma. Vi lagade tacopaj. Har verkligen längtat efter det och nu är jag mätt i 1 år framåt känns det som.
Nu ska jag och lovisa fixa lite med några bilder och sen ska vi väl lägga oss. Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till mallet. Ska försöka hitta lite julklappar och lite andra fynd. Men det kommer ju massvis med folk eftersom idag var det black friday, vilket innerbär massa rea och alla börjar julhandla!
Helena har börjat ta upp massa julsaker och på söndag ska de köpa julgran. Åh va mysigt det kommer bli nu med alla julsaker.

Nu ska jag visa er lite bilder sen igår. Sofie, bli inte allt för avundsjuken!

Helena, Ashley och Ryan

Ashley tycker om jellow

Thanksgiving middagen!

Buffén

Dessert

Pumpkinpie

Här hämtade man turkey och annat kött

MUMS! Den vita saken var väldigt god, smakade jordubbstårta. Glömdeav att säga att gdast av allt på hela buffen var nog ändå potatsmoset. Smakade nästan som pappas, men bara nästan.

Amerikansk fotboll

Sara, Sandra och Malin

Sofie, visst är den gullig? Hunden heter Sophie också ;)

Lovisa, Sara och jag hos Sandra

Ashley och Ryan var glada idag när vi smälte vit, brun, röd och grön choklad och la det i olika julformar. Blev fina och goda resultat! 

Ha en bra helg där hemma!
Massa kramar från en julälskande Ida!

1 kommentarer

sofie

29 Nov 2009 11:19

meen fusk!!!:(

Kommentera

Publiceras ej