Fobi

0kommentarer

Småkrypsfobi kan man lätt säga att jag har. Spindlar är det värsta jag vet och jag är så otrolight töntig tycker jag. Måste verkligen skärpa till mej men det går ju inte?
Nu när jag skulle ner och hämta ett äpple för 30min typ så var det ett djur i min hall. Det är något djur som bara finns här som är ungefär en spindel-skalbagge fast större. Fick ju panik och dessutom hade alla gått och lagt sig för 2 gångerna innan det har varit sånna i mitt rum har jag bett Helena ta bort dom en nu hade jag ingen. Men bestämde mej för att skita i det och försöka tänka på något annat. Men när jag skulle borsta tänderna var den borta och när jag var inne på toan kändes det som det kryllade med smådjur på mig. Så sen började jag leta efter den och hittade den i en bra höjd så jag kunde döda den. Så jag tog mig till mod och hämtade min sko och slog ihjäl den. Är faktiskt lite stolt nu.
Men vad ska jag göra för att bli av med detta töntiga beteende? Det är ju pinsamt. Som tur var är dne inte jätte snabb på att gå, för om det hade varit en spindel som hade börjat springa iväg när man försökte döda den så hade jag ju skrikit högt i hela huset.

Egentligen var det här sommarens mål, att få bort spindel och småkryps fobierna, lite iallafall. Men lyckades inte så bra! Men hittade inte en enda spindel i mitt rum under sommaren konstigt nog? Kanske ska börja att försöka jobba på den här delen här borta nu istället?!

Nu ska jag lägga mej och läsa och/eller titta på 90210! Sen ska jag försöka sova UTAN att drömma om äckliga saker.
God natt!

Kommentera

Publiceras ej