GRATTIS SISTER :)

7kommentarer

Idag är det Sofies stora dag. För idag fyller hon 15! Grattis grattis grattis! Vill bara ge dej en jätte stor kram. Hoppas du får många fina presenter och en underbar dag. jag saknar dej massa här borta. Allt är så himla tyst (eller inte barnen) men Får sjunga ut rejält när ni kommer och hälsar på.

Sen måste jag bara säga en sak. Om det är någon som skriver bra och roliga kommentarer så är det ju Nellie Karlsson! Du är grym och du gör mej så grymt glad. Satt just nu och gapskrattade åt din förra kommentrar om snön! Du är för härlig du.

Sofie, hur var det att gå från 9års-hockeymatch till landslaget? Det var inte så att du släppte några dumma kommentarer? haha :)

Nu ska jag snart åka och hämta Lovisa och vi ska åka och se på bio. Sen ska hon sova här! Imorgon blir det nog lite skype och sen en promenad. Hoppas på härligt, soligt väder. Precis så som du vill ha det Nellie!

Det börjar närma sig Florida också! Ska bli så härligt. Är väldigt tacksam att jag får hänga med min värdfamilj :) Ska bli jätte kul att komma till pappas "hemtrakter". Eller vet inte riktigt vad jag ska kalla det för jag tycker nästa vad vi än reser så kallar pappa det sin "hemstad". Hahah :)

Kram på er

7 kommentarer

sofie

07 Nov 2009 10:11

tack! mamma och pappa(inte du:/) kom nyss in och sjöng för mig. nu ska måste jag snart städa rummen(ditt och mitt) för ikväll kommer tjejerna:D.hahah det va faktiskt bra, jag kan faktiskt väldigt mkt om hockey:)...tkr jag iaf:) vadå dumma kommentarer?:S jag?...

puss och kram skumbanan, saknar deej syrran

p.s när jag kommer till boston blir det show:D

Julia

07 Nov 2009 16:05

Nellie är knäpp, du skulle gärna få ha henne ett tag borta hos dig så jag slapp henne en liten stund här hemma ;)

Imon ska vi till er och fira soffi som sagt, och det finns fina möjligheter för lite dans i erat vardagsrum. Isf ska jag skaka lite rumpa för dig med !:)

saknar dig <3

Nellie

08 Nov 2009 12:33

Eyy, JUlia jag e inte knäpp!! haah, alla säger att Julia o Sofie e lika ( jag tycker att båda har lika tjocka fingrar) O att du o ja e de , i sättet , haha :) Jag skulle också önska att jag hade iordning på mitt rum hela tiden , som du .(fast jag kan hålla med om att vi har mycket smalare/snyggare fingrar än dom) haha!! ;) Jag sov hos Soff i natt( I din säng, hehe ) o så vaknar man mitt i natten av att jag ligger nästan helt utanför sängen! på golvet!! OI sofie ligger där o har brett ut sig över hela sängen! Då började det ryka ut ur mina öron och ja fick släpa över henne till hennes säng , haha + att det var en konstig upplevelse eftersom Sofie sover bara i trosor, BARA ! Så där ligger hon naken i sängen o jag påklädd på golvet! Haha, kul att du gillar mina meddelanden :D , Men nu ska jag rulla negerbollar, mästerbakaren e i gång! Puss o har det bra i Boston! <3 Puss<3

Nellie.. igen:)

08 Nov 2009 12:36

Hoppas du kan läsa, när jag satt o läste igenom, var de lite rörigt:) Haha, PS. dom har inte mördat Sotis än! Jag håller koll på dom! Puss

Nellie.. igen:)

08 Nov 2009 12:45

Hoppas du kan läsa, när jag satt o läste igenom, var de lite rörigt:) Haha, PS. dom har inte mördat Sotis än! Jag håller koll på dom! Puss

Nellie

08 Nov 2009 12:46

Eyy, JUlia jag e inte knäpp!! haah, alla säger att Julia o Sofie e lika ( jag tycker att båda har lika tjocka fingrar) O att du o ja e de , i sättet , haha :) Jag skulle också önska att jag hade iordning på mitt rum hela tiden , som du .(fast jag kan hålla med om att vi har mycket smalare/snyggare fingrar än dom) haha!! ;) Jag sov hos Soff i natt( I din säng, hehe ) o så vaknar man mitt i natten av att jag ligger nästan helt utanför sängen! på golvet!! OI sofie ligger där o har brett ut sig över hela sängen! Då började det ryka ut ur mina öron och ja fick släpa över henne till hennes säng , haha + att det var en konstig upplevelse eftersom Sofie sover bara i trosor, BARA ! Så där ligger hon naken i sängen o jag påklädd på golvet! Haha, kul att du gillar mina meddelanden :D , Men nu ska jag rulla negerbollar, mästerbakaren e i gång! Puss o har det bra i Boston! <3 Puss<3



Nellie efter några försök

08 Nov 2009 12:47

OJ!! Datan dampade loss! Haha ! Sorry , Puss<3 Haha jag borde framstå som ganska patetisknär det gäller att skicka meddelanden! :*<3

Kommentera

Publiceras ej