Härliga fredag!

0kommentarer

Äntligen fredag! Så mycket lättare att gå upp på fredagar. Idag visste jag ju att jag skulle få prata med mamma också!
Så vid 7.45 ringde alarmet och jag gick upp och åt frukost och tog på mej träningskläderna. Sen satte jag ner och pratade med mamma i en halv timme. Hon var lite hysterisk angående svininfluensan.
Sen gick jag ner till posten och där hämtade Lovisa upp mej och vi åkte till gymet. Fredagar=Berns klass=ROLIGT! Idag var det en riktigt bra klass, alltid härligt musik också.
Nu har jag duschat, sminkat mej, plattat håret, gjort chokladbollar till Ryan som fyller år idag. Försökte faktiskt skriva Grattis Ryan på en stor men det var svårt, fårse om han ser vad det står! Nu börjar jag om 20min så det är daxs att gp ner och äta upp resterna sen igår, pasta och köttbullar.
Ikväll ska vi ut och äta på Peters restaurang sen slutar jag kl 8. Kanske ska gå på bio, Christmas Carol tror jag den heter!

Ha en bra fredagskväll.
Massa kramar från mej.

Vet tycker att jag har mer magmuskler än tjejen på bilden?
Och Kattis, tyvärr, har inte sett din cykel!

Kommentera

Publiceras ej