Inte på humör.

1kommentarer

Jag är verkligen inte på humör för att blogga men skriver lite ändå för att ni ska veta vad som har hänt under helgen.
Igår kom Lovisa, Emelie och Johan och hämtade upp mej så åkte vi till ett stort outlet, Wrentham! Där gick vi hela dagen och kollade. Köpte lite småsaker men bästa fyndet var calvin klein-bh som jag betalar 400kr för hemma men här får jag betala 140kr! Riktigt fynd, eller hur pappa? Mamma och pappa skulle iallafall tycka om detta outlet, det är en sak som är säkert. Annars var det väl inte riktigt de affärer som jag är van vid.
Sedan åkte vi vidare och åt, såklart på Cheesecake Factory. Jag och Lovisa delade på en jätte god rulle med ris och kycklig i och till det serverades gucamole (har ingen aning om hur det stavas), creme fraiche och salsa. MUMS! Sen blev väl klockan typ halv 12 och det var dags att dra sig hemåt.
Idag har jag jobbat i 3 timmar. Men då var vi på en Disneyshow 40min härifrån så mycket jobb kan man väl inte säga att det var. Efter det blev jag avsläppt i Lexington där Luciaövningen var. Kom kanske 13 svenska tjejer och det var riktigt mysigt att sjunga massa låtar till körledaren som satt och spelade piano. Sen hade hon även lite pepparkakor, chokladbollar och fikabröd. Jätte mysigt, vill ha såhär varje söndag hela året runt.
Efter luciaövningen åkte jag, emma, lovisa och alex till The Cottage och åt middag. Då blev det fish tacos, också riktigt gott. Sen hängde Lovisa med mej hem och vi har lyssnat på lite julmusik och jag har provat kläder (det är därför jag är på lite dåligt humör just nu) och börjat packa inför Florida! Konstigt att ta fram sommarkläderna nu..men underbart skönt ska det bli.

Nu är det snart dags att sova..En ny vecka väntar och massvis med saker som borde göras!!
Måndag: Gymet 9-11, Jobb 11-8
Tisdag: Jobb 7.30-9, 11-8.. mellan dess ska jag försöka hinna med ett springpass om det går!
Onsdag: Spinning 9.30-10.30, Jobb 11.30-8
Tordag: Jobb 12.30-10.30
Fredag-Söndag: Silverbay kurs i NY!

1 kommentarer

mamma

16 Nov 2009 17:16

All mat och alla kakor verkar smaka bra, själv har jag ätit en god Gulaschsoppa till lunch, hoppas vi får nåt gott till middagen också. Hälsningar från Budapest!

Puss o Kram

Mamma

Kommentera

Publiceras ej