Nyvaken.

1kommentarer

Det är äckligt när man vaknat upp och man vet inte vad man är, hur mycket klockan är eller vilken dag det är. Så kände jag när jag vaknade för 30min sen men nu har jag fått lite koll;)

Sitter här och väntar och hoppas på att Stoffe ska komma in innan jag drar till gymet. Behöver prata med dej lite! Spinningpasset börjar halv 10. Sen blir det nog lite styrka efter det.
Idag är det playdate med Saras barn, vilket ska bli kul. Var så längesen! Ikväll ska jag kanske hitta på något med Lovisa och Sara, fårse! Måste börja packa också. Först åker jag till NY i helgen på en kurs, kommer hem söndag kväll och direkt då åker vi till bion för att gå på ett au pair möte ( kolla på New Moon). Sen hem efter det packa ihop det sista och på måndag flyger vi ner till Florida. Ska bli väldigt skönt. Behöver lite värme nu, börjar bli kallt här!

Nu ska jag sätta mej och skriva några brev innan det är dags att gå ner och äta havregrynsgröt!
Ha en bra dag.
Kramar Ida

1 kommentarer

mormor

18 Nov 2009 17:07

Hej! Det låter skönt med semester ! Undrar hur solen ser ut? Mörkt o regn när jag går till o från jobbet.Hoppas Du får det jättebra i Florida. stor kram från mormor!

Kommentera

Publiceras ej