Onsdagen den 11 november!

0kommentarer

Har varit lite dålig på att uppdatera här men har varken hunnit eller orkat.
Har jobbat som vanligt de här dagarna som har gått. Jack har varit sjuk så det har inte varit så kul. Idag fick vi reda på att han hade halsfluss så hoppas inte jag får det nu också! :/
Igår åkte jag, Lovisa och Emma först till mallet en snabbis, sen till Best Buy där jag inskaffade mej en välbehövd hårddisk. Världens minsta och smidigaste typ! Skit bra! Sen blev det ju förståss starbucks också.
Idag jobbade jag till 8 sen åkte vi till Malin där typ 10 andra au pairer var. Vi övade på Jul/Luciasångerna! Har nog tänkt att vara med på luciatåget nu så måste öva på vissa låtar jag aldrig har hört förr!

Nu måste jag verkligen sova.
Förresten, är det någon som har några bra tips mot dålig mage? Min mage är verkligen inte den bästa just nu :/ Så jobbigt!

God natt

Kommentera

Publiceras ej