Onsdagen den 25 november.

3kommentarer

Idag för 4 månader sen så åkte jag och Stoffe till Göteborg. Minns hur vi gick i timmar för att komma till lägenheten (utan att tappa tålamodet). När vi gick över bron och jag sa: E du go elle? Och du verkligen bröt ut i skratt! Hade i alla fall en väldigt trevlig helg med dig då!

Istället för Göteborg har jag idag jobbat 8,5 timmar. Sedan åkte jag och Emma till Lovisa och vi skulle framkalla lite bilder men så hade jag ju glömt att föra över bilderna till usbt så det vcar ju tomt när jag kom dit. Klantigt!
Åkte sen hem till lovisa och slappade lite.

Imorgon är det thankgiving. Först ska jag ta ett STENHÅRT pass på gymet! Sen jobbar jag mellan 2-7.Ska ut och äta med familjen. Blir ju inte riktigt som vanligt här eftersom de alla år har firat thanksgiving tillsammans med hela släkten i Florida. På kvällen ska jag väl hitta på något med några!

Nu måste jag skriva upp lite smålappar med lite positiva ord om mej själv eftersom jag just nu känner mej väldigt, ful, äcklig, tjock mm!

Hoppas ni där hemma såg min och Malins lilla hälsning i tidingen idag :)
God natt!

3 kommentarer

Nina

26 Nov 2009 10:34

Hej Ida.

Jodå jag såg bilden, har visat den för alla här på jobbet.. de tyckte ni var snygga!

Synd med Florida, hoppas du får en ny chans. Här är bara grått o regn..blir ingen vidare 1:a adventstämning på söndag! Tim sa imorse- varför kommer det ingen snö för det är väl vinter nu??

Ser fram emot alla bilder när du kommer hem..

Ha det så bra o sköt om dig.

Kram Nina. Alla på Åkersg. hälsar oxå.

Helena

26 Nov 2009 13:32

Det kan väl inte vara så svårt och hitta positiva saker om dej !!!



Du duger så gott, så gott!!!!



Kram Helena

Mamma, Pappa,Sofie

26 Nov 2009 19:40

Idag har vi fått brev av vår Ida!! Med smakprov på amerikanskt godis!! Så efter middagen delade vi upp detta solidariskt, och vi sa att du tänkt på att vi skulle få lika ( det var tre av allt, tom bitarna i påsen var delbara på tre) Du vet ju hur djupa diskussioner det kan bli om någon råkar ta sista godisbiten i skåpet. Tack så mycket, det var kul att pröva, nu blir det en promenad för pappa o mej. Puss o kram från oss ...

Kommentera

Publiceras ej