Vardag!

0kommentarer

Idag sov jag till halv 10 vilket var både behövligt och skönt! Skypade sen med mamma och Stoffe vilket och var behövligt och skönt! haha :)
Började jobba kl 1 idag och det har varit en lugn dag som vanligt! Satt och kollade på film med Jack först, Mr Bean och The Wiggles! När vi kollade på Mr Bean så kom avsnittet där han spelar minigolf upp och jag blev påmind första gången jag kollade på det tillsammans med Stoffe! Sen började jag sakna massa där hemma av all svensk jul och all bakning. Kom ihåg hur mysigt det var hos Emilie förra året när vi gjorde knäck!
Är väldigt sugen på Morzartkulor nu också.. MUMS!
Vid 8 slutade jag och då åkte jag och Lovisa tll gymet. Blev löpbandet i 50min sen en liten stund i bubbelpoolen. Nu börjar klockan bli mycket och det är dags att sova. Imorgon är det fredag igen, WIIIIHOO :)
Bern´s class 9.30 sen åker jag nog med Lovisa någon tur..
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jobbar kväll imorgon så då ska jag och Lovisa planera framtiden lite, typ NY i december..Lördag så blir det antingen Boston eller ett outlet, kvällen kanske vi åker till Providence. Söndag jobbar jag 3 timmar, ska på en Disney musikal typ. Sen är det luciaövning på eftermiddagen!

Vill bara säga att godis och alla sösaker-uppehållet går bra :) Men jag kämpar verkligen. Riktigt jobbigt när det finns så mycket goda saker här som Helena bakar eller tårta från Ryans födelsedagskalas!

Ha en bra fredag.
Kramar från en som behöver compeed just nu till mina fötter, fick blåsor idag efter löparpasset! Kommer inte bli kul imorgon...

Kommentera

Publiceras ej