6 veckor i USA

2kommentarer

Idag har jag varit i USA i 6 veckor. Men nu börjar det faktiskt kännas som ett tag sen vi satt på våran altan, alla tjejer och åt tacos och kladdkaka. Det känns iallafall som det var hundra år sen man fick en kyss av sin pojkvän.
Testade på zumba för första gången idag på gymet. Haha väldigt speciellt. Jag sänkte medelåldern något och jag hoppas ingen såg hur vi alla såg ut. Det var väldigt mycket höfter och shaka rumpa, typ hela tiden. Ni skulle ju ha sett 60åringarna, hahah! Sen har jag jobbat från 12.30 till nu. Skulle egentligen jobbar till 10.30 men de kom visst hem 1 timme tidigare så nu gick jag precis upp på mitt rum.

Det har varit en jobbig dag idag. Känner mej inte som en så bra flickvän här på 12 timmars avstånd. Är det någon som har några tips på vad man gör när man saknar någon så oerhört mycket? Jag förstår Stoffe så väl. Hade inte heller varit så glad om jag hade varit flickvännen som blivit lämnad hemma när man fortfarande är nykär och vill vara med sin pojkvän 24-7 (alltså 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan). Kan inte någon ge oss lite tips på vad vi kan göra för att vi ska klara av att vara ifrån varandra så länge?

Nu är det snart dags att gå och lägg sig. Tror jag ska gå upp 1 timme tidigare, bara för att få prata med min pojkvän. Hoppas allt är bra där hemma och har det verkligen snöat? Helt sjukt!

God natt. Kram

2 kommentarer

janne

13 Oct 2009 09:29

hej ida

har suttit o dreglat över bilden på brownies o glassen nu i 10 min.

stämmer att de va snö ute nu men de försvinner förhopp. under dan.

vi var i stockholm på fleetwood mac i helgen (marie,stefan,kent,nina,kattis jag)

vi pratade om dig o hur de går (vi som var nyktra)

de va kul o läsa om din roliga helg du hade

ha de

janne

sofie

13 Oct 2009 19:26

DET E SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D vaknade och de va helt vitt:D:D

Kommentera

Publiceras ej