70 dagar!

2kommentarer

Oj vad trött man är, inte så konstigt eftersom klockan är bara 7.20 och mamma väckte mej 06.45 typ:) Så nu har jag skypat med mamma, pappa och Sofie:) Åh va härligt det är att prata med er!
Ska kanske försöka somna om nu, ska iallafall till gymet vid 8.40 typ! men ska ta det väldigt lugnt eftersom jag nog har streckt mej på baksida lår, har ju skit ont och kan inte strecka ut benet! Men man ska väl inte stretcha på en streckning? Någon som vet?
Imorgon är det fredag, jobbar bara mellan 12.30-6 då, så det ska bli skit skönt! Har ju au pair möte på kvällen, ett halloween party! I helgen vet jag inte riktigt vad som händer än. Ska gå trick or treat med barnen på lördag eftermiddag/kväll :)

Idag är det bara 70dagar kvar att träna på mitt 6-pack! Och som Elin sa, någonstans där under allt finns det väl! haha.

Inget härligt väder här, bara regn, regn och regn! Borde köpa mej ett par stövlar!

Nu är det nog dags att sova en liten stund innan jag ska gå upp igen!
God morgon och Ha en bra dag!

2 kommentarer

Natalie

29 Oct 2009 13:59

När jag sträckte mig i ljumsken senast skulle jag bara ta det lugnt... men sen efter en vecka skulle jag börja stretcha lite försiktigt och sen träna det sträckta stället lite försiktigt! men om du inte vill att de ska bli värre ska du bara ta de lugnt i början! Jag hade ju muskelbristning samtidigt så de kan varit därför jag skulle stretcha.. så var försiktigt är mitt bästa råd!! hehe

stoffie

29 Oct 2009 14:48

mycket klok natalie ;D det är väl ganska självklart att man inte ska stretcha en muskel som redan sträckts ut för mycket? och nej, man ska inte stretcha kalla stela muskler som jag brukar göra ;D typ när vi var ute o sprang för 3 månader sedan? hahah, Men det är ju roligt o göra sånt man inte får haha!! puss o kram skumbanan /Din stoffie

Kommentera

Publiceras ej