7/10 2009

4kommentarer

Hej alla läsare!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag? Malin som sitter 1,5m ifrån mej har inte heller något bra förslag. Men jag jobbat hela dagen idag. Fast först på monnen snackade jag med mamma och Sofie på skype och gjorde scones, vilket blev väldigt gott :) Sen när jag slutade kom Malin, helt spontat, det tycker vi om:) Ska planera NY-resan och lite annat, men har inte kommit någon vart än så länge. Haha! Vi åkte en runda till Cheesecake Factory, mums :) Nu sitter vi här vid våra lappisar och borde börja planera!

God natt:)


Jack igår på våran promenad

Scones

Dagen kaloribomb :) Vääääldigt mättande..

4 kommentarer

Kattis

08 Oct 2009 08:17

Hej,



Mmmmm, man längtar till fika-rasten när man ser dina goda cheese-cakes. Fast det finns inte så mycket gott att längta till, mest bara knäcke med ost. Fast idag kanske jag lyxar till det med ett kanelknäcke:)



Scones är ju inte heller fel. Janne & jag är duktiga på det - fråga dina föräldrar;)



Dagarna går fort här också och det är snart helg igen. Idag var det is på cykelsadeln igen, men ändå en härlig höstmorgon.



Ha det så bra!



Kramar Kattis



Stoffe

08 Oct 2009 22:37

Men HERREGUD ida, tänk på formerna?! Den där kaloribomben var inte nyttig! :O

Anonym

09 Oct 2009 10:35

Scones, ja det är Janne o kattis bra på Scones, skulle sitta fint i morgon bitti.....

Pernilla

10 Oct 2009 23:14

Asså, jag skulle stormtrivas i USA efter att ha sett bilderna:))) Helt galet gott ser det ju ut!!!

Ha det bäst Ida och ta hand om dej. // Puss P

Kommentera

Publiceras ej