79 dagar kvar!

2kommentarer

Wiiehoo!
Idag bokade Stoffe flygbiljetten. Så nu är det 97 dagar kvar tills han kommer.
97 dagar för oss att klara av det här.
97 dagar för att fixa min tvättbräda som vi tävlar om.
97 dagar att verkligen öva upp min engelska, slutspruten ska jag ta tills familjen kommer så jag sak impa på pappa lite.
97 dagar är ingenting, det kommer nog gå väldigt fort.
Ska iallafall ha 97 underbara, roliga dagar fram tills dess så jag inte packar ner mej i hans resväska och åker han hem. Haha nej skojar bara, så blir det inte! Hur så så otroligt mycket roligt i vår att se fram emot också:)
Men åh vad jag längtar att få träffa någon hemifrån. Speciellt dej <3
Ikväll åkte jag, Lovisa och Alexandra till Starbucks. Fast innan dess hittade vi en sportaffär som det fanns hur mycket som helst i. Köpte ett vitt träningslinne. Just nu känner jag bara för att träna, träna, träna. Men saknar att träna med alla där hemma. Att träna tillsammans som ett lag och hela tiden pusha varandra. Behöver en liten kick i baken. Tur att jag har Lovisa då!
Nu är det dags att sova. Jobbar imorgon mellan 7.30-9, sen ska jag skypa med mamma! Börjar igen vid 12-8!
Förresten åt jag havregrynsgröt idag på morgonen, och jag tyckte om det:) Så nu ska jag äta det varje morgon. Någon som har lite tips på vad man kan ha på gröten?
Ifall någon vill göra en cd-skiva att spela i bilen så har jag lite tips på låtar som piggar upp vardagen. Iallafall i min vardag!
-What is Love
-Proud Mary
-Dancing in the moonlight
-Dont stop me now
-Over my shoulder
och självklart favoriten just nu som spelas hela tiden i radion: I gotta feeling! :)
God natt!

2 kommentarer

julia

22 Oct 2009 12:03

jag har sylt på gröten, typ blåbär eller jordgubb, kanske onyttigt men går inte äta annars. lingon funkar inte! äckligt. testa äppelmos annars, det gillar alla andra, haha :)

hanna

22 Oct 2009 22:35

åhh don't stop me now! jag tänker alltid på dig när jag hör den låten :)

jag tycker vi borde ta och skypa nån dag, vill ju se och höra dig också inte bara läsa om hur du har det ;)

ha de bäst, saknar dig massor! <3

Kommentera

Publiceras ej