En dröm..

6kommentarer

Nu ikväll när jag satt i bilen och lyssnade på radion och sjöng med lite kändes det faktiskt väldigt konstigt..jag tänkte: Här sitter jag, i en amerikansk bil, kör runt på amerikanska gator helt själv! Det är liksom en dröm i mitt liv, att få komma hit och leva här. Prata engelska varje dag, träffa massa nytt folk och nya kompisar och en helt ny kultur. Tack alla som stöttat mej att åka hit. Alla som funderar på att åka, tveka inte ens! Det är värt det.
Nu kommer lite bilder från kvällens shoppingtur med Lovisa!

Min nya pyamas kanske? haha!

Nässjö Basket har bytts ut mot Boston Celtics!

Det här är min och Lovisas hemlighet, så säg inte detta till någon!

Inte på Cheesecake iallaafal;)

Självklart sitter detta på väggen!

Här spenderar jag de flesta kvällarn:)

6 kommentarer

Nina

16 Oct 2009 08:38

Vilken läcker dress!! Med den skulle du ju platsa i teletubbies-gänget!! Ditt namn skulle kunna va "Idufs"..

Du verkar ju ha det hur bra som helst. Här i N-ö väntas snöblandat idag...hoppas smhi har fel!

Kram Nina

Sara

16 Oct 2009 09:49

GAAH! Jag letade och letade efter en "onzie!-pyajamas. Fan vad avundsjuk jag blev på att du hittade en ;D.

Karro

16 Oct 2009 11:25

Vilken underbar pyjamas, sjukt coool! haha!

Min familj jag varit matchad med nu i heeeeeela 2 veckor har kommit på att dom inte vill ha någon au pair längre, jag är arg! Hoppas på min drömmatch snart så vi kan träffas over there! Saknar dig Ida, puss! <3

Anonym

16 Oct 2009 14:22

3 veckor menar jag visst

Shpresa

16 Oct 2009 15:19

Ida va e det för tidningsbild? hur fick du tag i den ? ;) haha

& coolt att du lämnat nässjö för celtics :):)

Morfar (Esse)

16 Oct 2009 19:32

Hej Ida!

Sitter i ett regnblaskigt Nässjö. I dag har jag satt på vinterdäcken. Förra onsd. åkte jag med Kent en runda i Newotexbilen,det var kul.Mormor är i källaren vid brasan, -skööönt! I kväll ska vi titta på gala För Världens Barn på TV.

Ha det bra! Esse

Kommentera

Publiceras ej