Halloween

1kommentarer

Halloweenpartyt/ Au Pair mötet igår var faktiskt riktigt roligt! Jag slutade kl 6 sen skyndade jag mej ner till postkontoret där Alexandra och Mia hämtade upp mej. Vi åkte sedan vidare till Lovisa och där gjorde vi oss i ordning tillsammans. Sedan tog vi bilen till kyrkan där halloweenfeste skulle vara. Det var massvis med au pairer där och alla var utklädda i kostymer av olika slag.
Vid 11 drog vi vidare till Cheesecake Factory. Jag åt chokladglass! Sedan åkte vi hemåt och Malin kom med mej hem. Tror vi somnade runt halv 2 och redan vid 8 idag ringde alarmet.
Halv 10 skjutsade Helena oss till mallet. Vi satte oss ner och åt "frukost" och sedan gick vi runt och kollade i lite affärer. Köpte bland annat ett par sandaler. Kom ju på att jag typ inte har några och jag som åker till Florida om 23 dagar!
Vid halv 2 kom Helena och hämtade upp oss igen och vi åkte hem hit och chillade lite tills Malins värdpappa kom och hämtade upp henne vid 3.
Nu har jag precis ätit köttfärssås och spagetti och ska snart börja sminka mej inför Trick or Treat med barnen! :)
Ikväll vet jahg inte vad som händer. Kanske ska in till Boston eller så tar jag det bara lugnt hemma. Har börjar bli förkyld nu och vill ju inte bli ännu värre!
Imorgon blir det iallafall bio, "This is it"!

Ha en bra lördagskväll! Kramar Ida

1 kommentarer

mormor

01 Nov 2009 09:28

Hej! Vi var på fest i går kväll ! i dag skall jag koka lingonsylt ! Är ledig i morgon ev. a-6.var rädd om DEj ! stor kram mormor!

Kommentera

Publiceras ej