Kan man sakna sig själv?

3kommentarer

Jag saknar mej själv typ?:S

Tjejer, kom ni ihåg på julavslutningen efter aulan hur glad jag var då? Hur jag typ skuttade in på Bokia för att tala om för Karro vad som hade hänt?
Eller på avskedsfesten då jag öppnade och tittade i fotoalbumet och jag kände hur underbara kompisar jag har.

Släkten, Ni vet hur glad och lyrisk jag är på julafton..jag vill ha den glada Ida här borta också.
Jag tror det var Kattis, mamma och mormor som var med en annan gång hos mormor o morfar, när sofie och nellie klädde ut sig i julkläder mitt i sommaren och gick runt kvarteret och vi alla skrattade så vi grät.

Stoffe, kom du ïhåg när vi lyssnade på de där roliga telefonsamtalen, hmm typ någon pizzabagare? Du skrattar åt mej när jag skrattar. Haha! Kom du ihåg när vi gick runt i göteborg och försökte leta efter din syrras lägenhet?

Jag vill ha den glada och lyckliga Ida. Jag saknar henne förtillfälligt. Det är svårt här när man inte har alla som man älskar runt omkring sig, eller när man bor i ett hem som inte känns som hemma.. Förhoppningsvis kommer den glada och lyckliga Ida fram här också mer och mer men självklart är det ju borta bra men hemma bäst!

3 kommentarer

Nina

02 Oct 2009 09:05

jag tror den glada Ida dyker upp när som helst!!

Här har man fått skrapa bilen några gånger redan..vintern är i antågande!!Bbrrr.

Sköt om dig.

Kram Nina

janne

02 Oct 2009 12:29

klart man kan sakna sig själv. en känsla som kanm komma när man minst anar.Fördelen är att den andra känslan kan komma tillbaka lika fort fast man kanske inte tror de.

julia pratar fortfarande om hur mkt biljetterna kostar o hur man tar sig till boston.

här är de kallt som f....

fredag eftermiddag o lagom gnälligt i personalrummet

go for it ida

de vänder

janne

stoffe

02 Oct 2009 17:27

Jaa jag kommer ihåg när du började skratta till det där samtalet, Ditt skratt erre skönaste skrattet ever.! i like it haha :D saknar dig hehe



Och jag blev förvånad hur uthållig du var i göteborg så länge som vi var ute och gick med väskorna, jag tänkte att du skulle tjura ihop ganska så snabbt då men du överaskade mig och vi gick ganska länge men, vad gjorde vi på bannverkets parkering??? Det var ganska roligt o gå ändå och vi kom tillslut fram, men jag trodde inte du var så tålmodig, jag fick verkligen en annan uppfattning av dig och jag är så stolt över att du varit så uthållig att vara i usa så här "länge" Och du är fortfarande samma ida som du var innan du åkte men det kanske inte känns så just nu.. <3 pusspuss /stoffie

Kommentera

Publiceras ej