Må bra

0kommentarer

Här borta på nästan andra sidan jorden går allt i 120km/h. Man hinner inte med allt man vill om dagarna så på kvällarna vill man aldrig gå och lägga sig. Det är fullt upp med barnen, dom ska på sina aktiviteter, sina playdates, det ska göras mat och man ska leka med dom. Hela tiden är det alltid någonting, och det är jätte skönt eftersom tiden går så himla fort. Men ibland bara rinner dagen förbi och helt plötsligt sitter man här en onsdagskväll och försöker komma på vad man gjorde förra veckan. (har jag dåligt minne eller?) Även om tiden går fort får man inte glömma bort att vara glad och må bra. Att må bra är en sak jag verkligen har försökt skärpa till mej under denna veckan. Då menar jag med kosten och träningen. För om jag tränar bra och äter nyttigt, då mår jag bra. Sen är det ju givetvis massa andra saker runt omkring som spelar stor roll men detta är nödvändigt att ta tag i för mig här. Jag vill ju inte komma hem 10kg tyngre precis, och det kan nog lätt bli så om ni kollar på vilka cheesecakes man har ätit hittills. Men kommer inte det låta hända. Så i söndags lade jag upp en plan hur veckan ska se ut och hittills har det gått rätt så bra. (det kan alltid bli bättre) men vid vissa tillfällen får man köra med: Man lever ju bara en gång!
Imorgon på morgonen är det iallafall dags för träning igen. Sedan ska vi på pumpin picking på eftermiddagen när barnen slutat skolan:)
Idag har det varit lugnt tänkte jag skriva men det har varit fullt upp menar jag :) Iallafall när jag jobbade. Innan dess var jag nere på banken eftersom jag hade i åtanken att jag har glömt att aktivera ett av mina bankkonton här och visst var det något fel, så nu har jag ett kort mindre me inte något klokare för det? Bankmannen påstod att ena kontot hade stängts ner och jag väntar på ett nytt kort? Haha! Mysko.
Dags att lägga sig till sängs nu för att klarar av ett gympass och ett jobbpass på 9 timmar!
Take care.

Kommentera

Publiceras ej