Måndagen den 5 oktober

0kommentarer

Fatta att det är 4 månader idag sen vi tog studenten. Det är helt sjukt! Ibland tycker jag det känns som man inte ens har tagit studenten.

Idag var det iallafall dags för spinningpass kl 9.30-10.30, det visade sig att han som höll i det var halv svensk, så efter passet kom han fram och frågade om dte var tillräkligt hårt pass sen kollade han på min tröja och undrade vart jag kom ifrån eftersom det stod Nässjö Basket. Så sen kunde jag och Lovisa snacka svenska med honom. han ville att vi skulle komma på hans pass på fredag, då kommer han spela lite svenska låtar för oss, typ gyllenetider :) Så på fredag blir det väl dubbla pass då, eftersom Berns pass får man ju inte missa :)
Nu är det dags för mej att slänga i en tvätt och gå ner och äta lite. Börjar jobba om 1,5 timmar.
Mitt schema för veckan ser ut såhär:
Måndag: 1-8
Tisdag: 7.30-9.30, 12-8
Onsdag:11-8
Torsdag:11-8
Fredag: 1-11

Ha en bra vecka! Puss&kram hela dan.

Kommentera

Publiceras ej