Nyduschad!

0kommentarer

Underbart att ha börjar dagen med spinningpass och total body conditioning! Har duschat, ätit några knäckor och en banan och sitter här och väntar på att pojkvännen min ska duscha färdigt så jag kan prata med honom på skype. Idag väntas jobb mellan 1-11! Ryan önskade att få göra chokladbollar ikväll så fårse om det blir det. De blev ju väldigt uppskattade förra fredagen iallafall.

Nu har jag fått upp lite mer på väggarna här. Närmast mej hänger nu bilder på mej och stoffe. Så varje gång jag går och lägger mej kan jag ta en titt och känna att jag ändå ligger nära min älskling. Sedan har jag också hängt upp min "nedräkning". Man kanske inte bör ha en sådan eftersom tiden kommer gå så fort men jag älskar nedräkningar och ibland när det känns jobbigt kan det vara skönt att titta på den och se hur många dagar det är tills nästa roliga sak händer.

Nu ska jag prata med min snygging!
Ha en bra helg. Jag saknar er där hemma!
Puss

Kommentera

Publiceras ej