SNÖ!

0kommentarer

Nu har det kommit hit också! SNÖN :( Jag vill inte än!! Hoppas det går bort snart igen. Det har verkligen gått fort här för 2 veckor sen kunde man ju gå i shorts och linne i princip och nu är det mitt i vintern och vinterjackan och stövlarna ska på!
Helgen har varit väldigt rolig, som vanligt!
I fredags kom Lovisa hit när jag hade lagt barnen. Det blev inte chokladbollar, tiden bara rann iväg och barnen var så trötta! Lovisa och jag satt iallafall och planerade lite när vi vill åka till NY innan jul och vad vi ska göra där. Funderar just nu på dne 12-13 dec. Vill ju gå till svenska kyrkan den 12 dec och kolla på lucia, det vore ju så mysigt! Problemet är ju vi ska få tag i biljetter!? Vi skrev även upp massa engelska glosor och var duktiga. Sånna som är bra och ha och som man använder varje dag. Ex, massa kökssaker osv.
I lördags kom Malin, Jessica och Theres och hämtade upp mej och vi åkte till Ikea. Inte direkt raka vägen men tillslut hittade vi;) Där gick vi runt lite och sen åt vi köttbullar, potatismos och sås! MUMS. Köpte även lite sötsaker som vanligt, hehe! Denna gången blev det marabou, bilar och SKUMTOMTAR! Åh vad gott det va! (för jag har redan ätit upp allt). Sedan åkte vi till en halloweenaffär och köpte lite saker att ha på oss. Jag bestämde mig för att vara pirat så jag köpte en ögonlapp med svarta paljetter på, en bandana, svart tandfärg och en stor vit skjorta! Sedan skjutsade vi hem Jessica och åkte hem till Malin och packade ihop hennes saker. Sen begav vi oss mot Riverside där vi tar tunnelbanan till Boston! Väl inne i Boston gick vi omkring i affärer och sedan åt vi på min värdpappas restaurang. Vi kom tillbaka till Riverside 10 i 12, då sa vi hejdå till Theres och jag och Malin åkte hem till mej!
Idag vaknade vi halv 10 och då var det dags att skypa med mormor, morfar, mamma, pappa, Sofie och Felix! Det var väldigt kul. Önskar jag hade lite mer tid att sitta ner och prata med er alla! Pratade även med Julia en stund innan det var dags att luncha med Emma! Var väldigt gott;) Efter det åkte vi till ännu en halloweenaffär och sedan till mallet. Köpte lite småsaker men kan tyvärr inte säga det ;)
Efteråt körde Emma hem mej och jag pratade lite med Stoffe innan jag åkte till gymet med Lovisa. Blev inte så mycket gymandes utan vi satt i bubbelpoolen i 1 timme istället. Var väldigt mysigt och skönt. Gav varandra massage och satt bara och pratade om allt! Det är skönt att bara ta det lugnt efter en hel vecka, speciellt i en bubbelpool då man kan titta ut och se att det är kolsvart och att det snö/regnar!
Ikväll har jag städat och fixat med lite småsaker. Vi har även fixat boende till nästa helg i NY! Nu saknas bara bussen.
Nu är klockan mycket och det är dags att sova och ladda inför en ny veckan. Imorgon jobbar jag mellan 12-8, innan dess måste jag posta ett brev angående en kurs, lämna pengar till min LCC och även gå till gymet såklart! Blir nog ett spinningpass.
Och Ellie, Tycker du pyamasen var fin som jag höll framför mig? Jag köpte den iallafall inte. Sover just nu i min morgonrock ibland bara för jag börjar bli så frusen. kanske ska inskaffa en sådan pyamas? Haha!
Pratade en stund med Natalie idag, var väldigt roligt och konstigt? Har ju inte pratat med varandra på jätte länge men borde skypa oftare med alla mina kompisar! Tittade innan på dansklippen ju lagt upp på facebook från våran förra dansshow, åh vad jag saknar det!
Karro fick också en inblick idag hur det kan vara med 3 vilda/halvtrötta barn som springer omkring och vill kriga! haha.
God natt och ha en bra vecka!

Malin, Jessica och Theres i en Soffa på Ikea

Halloween affär


Malin kör runt i sin feta bil :)

Cool! Innan jag åker härifrån vill jag ha åkt limo!

På Riverside

Vinterjacka och de nya stövlarna är på!

Utanför Starbucks inne i Boston

Jag trodde jag skulle få se Anders här?

Emma på The Cottage

Fish Tacos! Mums.








Kommentera

Publiceras ej