Svenskt lösgodis!

1kommentarer

Idag när jag hade varit på banken och satt in lite epngar så hade posten kommit. Och som varje dag kollar jag alltid efter något till mej. Längst bak låg det gröna kuvertet som var mycket tjockare än ett vanligt. Såg att det var mammas handstil och sen läste jag på den gröna etiketten som man måste klistra på och skriva vad som finns i, och där stod det candy! Srang upp och slet upp paketet och där i låg en hemmakvällspåse. Åh vad glad jag blev. Svenskt lösgodis, åh vad jag saknar det. fast det är riktigt tur att det inte finns också;) Finns så mycket annat här. Smaken passade mej perfekt. Jag vet att de hade valt ut äggen till mej. För jag gillar mest de små äggen som ligger ut mot gatan på hemmakväll!
Tack så jätte mycket. Är super duper GLAD!
Idag har jag, Helena och barnen var på på pumping patch och plockat pumpor. Försökte ta lite fina bilder på barnen men det är väldigt svårt när vi springer omkring och plockar pumpor. haha!
Nu ska jag beställa buss till NY, sen ska jag nog till Emma en stund och kanske kolla på film!

Lägger ut lite bilder imorgon när jag laddat kameran.
Kram på er <3

1 kommentarer

sofie

22 Oct 2009 19:48

det gjorde vi bra va?:P

puss

Kommentera

Publiceras ej