Tack för en underbar helg.

1kommentarer

Nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på Annies (Stoffes syster) låtar, efter en helt underbart, rolig helg.
Jag precis städat mitt rum och plockat undan lite för imorgon på monnen kommer städerskan.
Helgen har som sagt varit kanon, sitter här och e faktiskt lite deppig för att den redan är slut. Malin, vad skulle jag göra utan dej?
Idag ställde vi klockan på 8.15 och så gick vi upp duschade, fixade oss i ordning och satte oss vid våra datorer och skypeade med dom där hemma :) Så skönt att prata med min älskling idag, det kändes som det var typ 100år sen! Men så fort jag säger hejdå så blir allt jobbigt och jag saknar dej ännu mer.
Sen åkte iallafall jag och Malin till Legacy Place, ett shoppingcenter som jag var förra helgen på. Där hittade vi lite kläder på H&M! Sen skjutsade hon hem mej runt 3-tiden. I trappen upp till mitt rum låg det 2 brev och jag blev så glad, ville bara hoppa omkring i hela huset när jag öpnnade breven från mormor och Stoffe. I mormors brev fick jag också ett tidningsutklipp så nu har jag alla basketbrudar på väggen. fick dessutom 2 kort och jag också har satt upp nu :)
Vädret var kanon idag, typ 22 grader och sol så jag tog med mej kameran och gick ut på en promenad och fotade. Husen här i denna stad är ju väldigt stora om man jämför med hemma. Och nu såhär dags finns det halloween saker i varannan trädgård!
Sen har jag ätit lite middag och kollat på film med barnen i 30min och nyss städat.

Igår kväll var absolut heeel sjuk. Jag och Malin, jag vet inte vad det var med oss men vi fick sånna där skrattanfall som aldrig tog slut. Vi bara grät.. roligast var ju ändå:
Malin: "Vi har Kevin Borg kuddar hemma hos oss"
Ida: "Hur vet du det?"
Malin: "Jag såg det när jag tog bort örngottet"
Egentligen menade Malin Calvin Klein och jag var helt borta när jag frågade "hur vet du det".. Haha! I helgen har jag nog förlängt mitt liv med några år, så mycket jag har skrattat!

Imorgon är det måndag, en ny vecka med nya möjligheter. Ska börja ta tag i mitt liv på riktigt nu, för de tajta jeansen är inte sköna längre så måste nog gå till gymet 4 gånger denna veckan. Imorgon får det nog bli ett spinningpass kl halv 10! Helgen vet jag inte vad som väntar, fårse vad som händer. Måste iallafall börja planera NY-trippen den 24-25 okt och framkalla foton till mitt nya scrapbookingalbum.

Halloween saker i någon trädgård

Vackert hus, här ser man bara en liten del..

Här skulle jag aldrig våga gå in, ni förstår varför..

När jag stod vid järnvägen här önskade jag istället att jag stod vid järnvägen i malmbäck med min pojkvän

Hösten har kommit hit också, dock inte lika kallt som hemma..

1 kommentarer

Malin

05 Oct 2009 03:50

Hahahah helt sjukt kul, jag skrattar fortfarande, haha! Detta var en helg jag sent glömmer, längtar redan till nästa gång vi ska ha såhär kul! :) <3

Kommentera

Publiceras ej