The Big Apple :)

4kommentarer

Nu har jag och Malin precis kommit hem. Har varit ute och ätit :) Lovisa kom också dit och åt efterrätt sedan kom även Alexandra och Mia! Nu ska vi packa ihop våra saker sen är det dags att sova. För imorgon kl 6.30 går bussen ifrån Boston till NY! Ska spendera hela helgen där, vilket ska bli väldigt roligt. Så vi ska gå upp typ kvart i 5 imon, haha! Hur nu detta ska gå..
Idag fick jag brev från mormor.Det var väldigt gulligt så måste skriva här lite vad som står i. "Ellie och jag tycker det verkar roligt och vara där o handla kläder, smink mm. Har du fått nån ny Mom? Det är Ellie som undrar! Ellie säger: Hoppas hon inte äter för mycket onödigt, för då blir hon fet!..."Hon hoppas att du och Christoffer får en bebis snart, det tycker hon skulle vara roligt!"
Haha så himla gulligt, jag blev jätte glad när jag läste detta! TACK för brevet och den fina teckningen. Måste ta kort på den :)

Ha en bra helg. Jag ska iallafall ha en toppen helg i New York. Även om det kommer regna hela dagen imorgon, fast det ska bli 20grader typ. Söndag ska det bli sol och 16 grader, vilket låter som en underbar dag för Central Park.
God natt

4 kommentarer

mamma

24 Oct 2009 10:32

ha det så kul, leta INTE efter T-shirtsaffärer och njut av vädret ( 20 + regn är bättre än 5 + regn)

Puss o kram Mamma ( som ska gå ner på "stan" i N-Ö, vilket inte är lika spännande)

Marianne (Malins mamma)

25 Oct 2009 19:07

Åhhh man blir ju riktigt avundssjuk. Va gör de om de regnar bara ni har roligt. Vilka tuffingar ni. Du o Malin. Jag läser din Blogg varje dag. Jätte roligt. Kram

Nellie

27 Oct 2009 21:31

Kände att det var länge sen jag skrev något till dig !, haha my bad;) Men är faktiskt inne på din blogg varje dag, (nästan iaf) hahaa:D Haha lyx att åka till NY! Jag vill oxå, själv får man gå ner på stan här ist.. om man ens kan kalla det stan.. snarare byn. Haha du får faktiskt sluta lägga ut bilder på alla cheesecakes! Du vet ju att jag älskar de!:P Haha undra vem som har en tvättbräda när du kommer hem.. troligen jag hahaa.. så mkt gott du äter! Här hemma får man underhålla sig med att spana på Sofie ist, ja, sofie har tagit över ditt rum . och jaa hon och felix ligger i den varje kväll haha;) Men dom får akta sig för agent 007. Haha blir många NEWSPAPERS här! Haha saknar våra shake-kvällar:P Hoppas du har det bra i Boston, bättre än i tråkiga Nässjö iaf! Oj shit vilket långt meddelande! Haha puss<3

Nellie ... igen!

27 Oct 2009 21:32

oj märkte hur många HAHA det blev i meddelandet. Timpa + resten av knäppa familjen hälsar! Puss<3

Kommentera

Publiceras ej