Tisdagen den 28 oktober

2kommentarer

Så har man klarat av en tuff dag idag. Var jätte trött när jag vaknade idag och ahde inte alls lust att gå upp. Var inte på humör och hade såån hemlängtan! Men nu när dagen typ är slut känns det bra att man klarat av den och hoppas på en bättre dag imorgon! Annars har dagen varit rolig. Gymet med Lovisa idag på morgonen efter jag hade jobbat, sen jobbat och nu ikväll åkte jag, Alexandra och Lovisa till mallet!

Pratade med hanna idag på skype,vilket var väldigt kul! var längesen. Sedan en snabbis med mamma och Sofie, vilket var ganska jobbigt eftersom jag höll på att bryta ihop totalt. Och även en stund med Stoffe som fick mej glad!

Tack för alla kommentarer på bloggen. Blir VÄLDIGT GLAD! Idag var det Nellie, gullig du är!:)  Har varit lite dåligt på att uppdatera varje dag me igårkväll när jag skulle lägga upp bilderna så var bloggen under ombyggnad eller något så det fungerade inte att logga in. Nu ska jag visa er lite bilder sen helgen!

Man kan ju lätt säga att dt är skillnad på Nässjö och NYC!
och tack pappa för ditt gulliga sms idag
Jag lever på era sms/mejl/kommentarer/brev :)


Minnen från förra året med familjen!

Stoffe, är detta din affär eller?

Vilken leksaksaffär har inte ett parisejul liksom?

Minnen.. Rockefeller Center!



Pappa, kommer du ihåg?

Central Park

Frukost i Centarl Park

Nya skor!

Malin med hennes kassar!

Jag med mina kassar efter en heg i NY!

2 kommentarer

Helena

28 Oct 2009 11:06

Hej Ida "lilla"!

Nu har jag varit inne och läst så många gånger så nu tänkte jag att det var dags att skriva lite...

Vad du får vara med om..! Tänk vilken förmån, som du har med dej hela livet. Det är inte utan att man önskar att man skulle varit lite tuffare som ung...

Kämpa på Ida! Vi tänker på dej! Kramar Helena o Anders

stoffie

29 Oct 2009 14:42

tjosan! Element affär, där ser man :D coola bilder elzk, speciellt på kvällen :D lite avundsjuk ;D. hoppas på att du loggar in på skype de närmaste minuterna också. pusspuss på min ida.

Kommentera

Publiceras ej