Tisdag=Starbuckskväll

1kommentarer

Jahopp, då har det redan gått 2 dagar denna veckan. Har inte så mycket att skriva för det har inte hänt så mycket. Igårkväll kom Lovisa och Sara hit en stund. Det var skönt att bara sitta och prata. idag har jag jobbat 7.30-9.30, sen 12-8. Däremellan har jag hunnit med att prata med snyggaste pojkvännen min, löparunda och "laga" lite mat. Denna kväll har jag varit på starbucks, lika trevligt som vanligt. Tog en chai te, vilket var mumsigt :)
Nu är det dags att gå och lägga sig. Imorgon ska jag göra scones till fruksost sen ska jag prata med mamma på skype :)

God natt och sov så gott.

1 kommentarer

mormor

08 Oct 2009 16:50

Hej! jättekul o få brev.tusen tack !Har jobbat i dag ! Skall slappa i kväll o se Gör om mej!!Ledig fred.lörd. sönd.Läge med räkor från kanonaden,Mums!.KRAM mormor !

Kommentera

Publiceras ej