1 vecka

1kommentarer

Nu har jag varit här en vecka. Det känns kanon men även som om jag har varit här 1månad. Nu är klockan 10 över 8 här och jag ska strax gå upp och duscha och fixa till mej lite. Sen ska vi nog städa detta hus och dra oss hemmåt igen. Idag kmmer jag även få träffa ders förra au pair, Frida, det ska bli väldigt kul :) Imorgon ska hon nog ta med mig till starbucks, dit de flesta svenska au pairer brukar gå på tisdgarna. Sen när vi kommer hem idag ska jag också träffa Lovisa, min svenska kompis som jag träffade på skolan. Det ska bli riktigt kul :)
Idag är vädret inte lika fint här men jag tror ändå det blir ganska varmt. Lite svårt att se eftersom det är rätt tidigt på morgonen. Idag eller imorgon ska jag även lägga in massa bilder så ni fårse hur jag haft det på skolan, i NY och här i sommarhuset och så.
Denna veckan kommer mer bli som en lite introduktionsvecka. Vi ska fixa gymkort och så får jag vara med hur de vanliga dagrana kommer se ut. På söndag verkar det vara något möte för alla nykomna au pairer. Där ska de nog gå igen det mesta, bland annat fixa bankkonto och så :)
Nu ska jag gå upp :)
Puss&kram på er alla <3

1 kommentarer

Uncle K

08 Sep 2009 11:32

Jahapp, då va de dags att bli avundsjuk igen... Det verkar ju va hur bra som helst, kanske att man ska börja lira golf så man kan komma på besök.... men det kanske går ändå?? Om Tim å jag hittar en billig resa när Boston Bruins spelar hemma förstås... Nähä, måste nog jobba lite, ha det så bra!!



Kent

Kommentera

Publiceras ej