3:e lönen!

0kommentarer

Idag har jag varit hos familjen 3 veckor!
Dagen började med att jag och Helena åkte till "sjukhuset" eller en walk-in klinik typ. Där fyllde jag i massa papper och sen kom en skötersk, som kollade febern, pulsen och något andningstest typ. Sen kom doktorn in och kollade mina öron och lyssnade på lungorna. Han hörde inget speciellt men jag skulle ändå får medicin för hostan och för att vigda luftrören. Sen när vi åkte till apoteket för att hämta ut det här så kostade tabletterna som jag ska ta i 4 dagar, 20 dollar och inhalatorn 1000kr. Den skulle ja använda 2 veckor, man aldrig att jag skulle betala det priset. Kanske borde ha tagit med mej min inhalator hemifrån? Få skicka med den när Stoffe kommer i december då :)
Jobbade idag mellan 1-10. Vid halv 10 kom Helene och Mia, de hd evarit på cheesecake factory så vi åt två olika cheesecakes som var väldigt mättade. Nu är det snart dags att sova, är väldigt trött!
Imorgon är det Ashleys kalas så ska jobba mellan 1.30-3.30 sen blir det bio på kvällen. Söndag blir det Boston och/eller Ikea :) Jag borde också fundera på vad jag vill plugga osv.. men det får bli en annan dag!
God natt

Kommentera

Publiceras ej