4 veckor

1kommentarer

Jaha då har man varit i Staterna i 4 veckor. Kanske ska firas?.. med 10 timmars arbete, haha! Jag vet inte om det känns som det har gått 1 vecka eller 3 månader? Nu har jag iallafall 48 veckor kvar här som jag ska försöka göra så bra som det går.
Nu ska jag snart börja jobba, jobbar mellan 9-7 idag. Men först på morgonen ska jag och Helena rensa ut barnens garderober. Såhär ser mitt schema ut för veckan:
Måndag: 9-7
Tisdag: 8.9.45, 12-8
Onsdag: 11.30-8
Torsdag: 12.30-8
Fredag; 1.45-11
Lördag,Söndag: Ledig!
Detta är en vecka som jag jobbar 45 timmar, och det är max. Men visst är det långa dagar här. Ska försöka planera in att gå till gymet med några förmiddagar.
Nu ska jag fixa i ordning mej och gå ner och äta sen är det dags..
Ha en bra dag! Kram på er

1 kommentarer

Julia

28 Sep 2009 19:57

ida :)

hoppas allt är bra, och att du har frisknat till lite. vi saknar dig här hemma ska du veta! vädret är sämst för tillfället, regn och rusk.

jag hoppas vädret är bättre i boston när jag kommer och hälsar på sen, haha.

KRAM KUSSEN! :*<3

Kommentera

Publiceras ej