Äntligen fredag!

3kommentarer

Nu sitter jag här, nyduschad och hemkommen från ett härligt och hårt pass på gymet. Lyssnar på min egna playlist med svenska låtar så som: Sommar, sommar, sommar; Ta mig till havet, Min gitarr (med sven-ingvars), Stockholm i mitt hjärta..osv. Riktigt mysigt faktiskt. Den här veckan har vaerkligen flygit förbi och imorgon är det lördag vilket betyder att jag ska träffa Malin, vilket jag verkligen se fram emot, ska även åka till mallet med några andra svenskar :) Där hoppas jag kan hitta en plattång som jag behöver NUU, men även lite träningskläder, bärbar hårddisk och en kamera:) Ikväll ska föräldrarna gå ut på middag så jag ska lägga barnen efter deras movienight. Jag tror Lovisa kommer över och gör mig sällskap också så behöver inte sitta här ensam :)

Idag på passet, sports condtioning märkte jag hur dåligt tränad jag var. Mina armar orkar knappt ingenting och imorgon kommer det bli ännu värre! Karro, kan du komma och bära mina armar imorgon när vi ska åka och shoppa? Men det var viktigt härligt att träna igenom hela kroppen, man känner sig så mycket bättre nu efteråt.

2 veckor jag har jag varit hos familjen idag, och 19 dagar i detta land. Känns jag jag börjar komma in mer och mer och engelskan börjar funka! Nu är det dags att värma gårdagens stek och sen gå upp och sätta sig och snacka med min pojkvän.

Ha en toppen helg där hemma. Och tjejer, ha så kul på lagfesten imorgon! :)
Kram på er alla! 

3 kommentarer

Karro

18 Sep 2009 22:09

Självklart bär jag dina armar imorgon Ida! Skulle jag sjukt gärna gjort, kom och hämta mig imorgon bitti så drar vi till mallet o shoppar loss :D Puss hjärtat <3

Karro

18 Sep 2009 22:10

Ps. Gött att du lyssnar på Sven-Ingvars, dom äger!!!!!

lina

20 Sep 2009 21:26

Jag va ju hemma i helgen, och det kändes jääääätte konstigt när inte du O natalie va me, jag gick typ o väntade på er! :( Åhhh saknar dej Ida ! <3

Kommentera

Publiceras ej