Cape Cod

4kommentarer

Idag har jag träffat familjen för första gången. Det kändes jätte bra och huset och mitt rum var skit fint. Jag har fått egen våning med egen toalett och så. Och när jag kom in på rummet så stod det en korg med massa bra saker att ha , typ som schampo, balsam, rakhyvlar, tops, eltandborste m.m sen i garderoben hängde det en rosa mjuk morgonrock med fina byxor till. Sen var det dagt för middag, pasta och köttbullar hade de beställt, mums va gott det var. Och till efterrrätt var det en chokladkaka/tårta som det stod Welcome Ida! så gulligt. Sen skulle vi åka till cape cod, deras sommarställe men när jag kom hit så såg jag inte direkt något sommarställe utan ett slott typ. helt otroligt. Jätte stort och vackert var det. dessutom ligger det typ 3min från golfabanan, så här skulle du tyckta om att bo pappa :) Så nu har jag fått mitt eget rum, egen toalett och en walk-in-closet.
Imorgon ska vi ta en tur på golfbanan med deras golfbil, sen bara ta det lugnt vid poolen.
God natt

4 kommentarer

Kattis

05 Sep 2009 09:58

Good morning,



Det känns som att du kommer att få det jättebra! Fast ligga vid poolen och sola?! Det låter ju hur tråkigt som helst;)

Själv ska jag försöka hitta lite höstkläder i vår stora shoppingsstad..:=)



Ha det bra!!!



Puss & Kram

Kattis





Julia

05 Sep 2009 19:26

jag ser att mamma håller dig uppdaterad :)

allt låter ju skitbra, det är bara för mig att beställa flygbiljett nu då eller?



Förresten, hörde ett rykte om att Sofie och Felix (?!?) intagit ditt rum...

Nikki

06 Sep 2009 08:25

Hej! du verkar ha det hur bra som helst! Var inne hos dig igår och fick reda på att du har en blogg så nu ska jag läsa den lika mycket som blondinbellas;) måste säga att när jag läser din blogg blir jag otroligt avundsjuk och vill också åka, men någon måste hålla kollen på ingsbergsgatan;) Ha de jätrtebra och så hörs vi på skype snart, tycker jag:)

Malin

06 Sep 2009 12:10

De låter ju som att du har det hur najs som helst :) Jag måste komma å kolla in din walk-in-closet sen, så kan vi va så där riktigt tjejiga som på en film, "hm vilka skor ska jag välja idag" :p haha. å sommarhuset låter ju bättre än bäst, måste jag me få kolla in nån gång! :) Ha de fint! Vi ses snart! PUSS

Kommentera

Publiceras ej