En annorlunda helg..

3kommentarer

I lördags så kom Malin. Det var väldigt kul att träffa henne och prata om allt, det känns nästan som man är hemma då igen. Vi åkte och hämtade Lovisa och åkte till mallet! Där gick vi i några timmar. Shoppade en kamera, en plattång, nässpray och nagellack. Haha :)
Sen åkte vi till Emelie som skulle vara barnvakt. Vi köpte med oss pizza och hade mysigt med även Arlinda, en annan svensk tjej. Sen började vi åka hem med det var svårt att hitta när vi skulle skjutsa Arlinda till stationen. Men tillslut kom jag iallafall hem. Dagen fick väldigt fort och man önskar att man kunde spola tillbaka tiden.

Idag har det varit en jätte jobbig dag. Allt har verkligen varit skit. Men alla gör vi misstag och man lär sig verkligen utav dom! Imorgon börjar en ny vecka och man får ta nya tag även om det är jobbigt. Var iallafall på au pair möte idag. Målade typ :) Jag ska visa er min cupcake som jag gjorde.

Nu ska jag lägga mej och kolla på ett avsnitt av 90210 :)
Tack alla där hemma som stöttar mej. Ni betyder så mycket!

Kram på er alla!
/Ida

Mamma och Sofie fjöntar sig i kameran :)

3 kommentarer

Elin

21 Sep 2009 14:52

Elin

21 Sep 2009 14:52

<3

Hanna

21 Sep 2009 22:42

Åh Ida du skulle gått estet med mig asså, sjukt snyggt ;) hoppas att allt löser sig, men det vet jag att de gör för du klara av allt! :)

saknar dig massor! <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej