En trött Ida

2kommentarer

Det har varit en spännande dag idag:) Först hade vi två lektioner. Det var en polis som kom på besök och var jätte rolig! Sen hade vi en redovisning inför klassen om barn mellan 3-4 år, sen tittade vi på film och bara tog det lugnt!
Sen var det dagt för turen in till NYC, vi fick med oss en liten lunchbox med ett äpple, chipspåse och en macka! När vi väl åkte in på manhattan så åh:ade alla i bussen och det kändes helt overkligt att vara tillbaka i denna underbara stad.
Jag måste ju tacka mamma och pappa för att vi har varit här innan för det var verkligen till en nytta för när guiden började prata på o visade allt så gick det väldigt fort men nu visste jag ju mycket vad vilka byggnader och så han menade:) Vi åkte även båt och var uppe i rockefeller center! Sen fick vi våran fria tid, som i princip tillbringades på en resaturang, mer hann vi inte med. Så efter dagens vistelse i NYC så kom jag bara hem med en adapter. Haha! Det var ju nästan helt otroligt. Nu längtar jag redan tillbaka till denna stan och vill bara shoppa shoppa och shoppa...
Imorgon bär det av mot Boston, det ska bli så kul! Alla börjar nog bli lite smått nervösa inför deras första möte med sin familj.

NU är det snart dags för läggdags här.
Vad kul att det är så många som har hittat hit i släkten och så! Det är tveksamt om morbror janne klarar av att skriva en kommentar efter att jag har sett hur han och en kopiator funkar ihop :) Det är kul att få höra från er där hemma, ni verkar ju ha dålig väder och att hösten börja smyga på. Då måste jag meddela att vi har haft en underbar dag idag, kanske 25 grader och strålande sol! Men hösten kommer väl så småningom hit också!
God natt mina nära och kära.
Ida

2 kommentarer

Uncle K

04 Sep 2009 15:27

25 grader?

Hm, är du säker på att du inte är ett dugg avis på 12 grader och isvandar och monsunregn? Hösten kom så fort du åkte... Hoppas iallafall att din familj är toppen, men det går nog bra, du är ju barnvan. ;)

Nähä, dag att en sista gång hem å tända grillen om det är möjligt!



Ha de!!



Kent

Anonym

04 Sep 2009 15:28

Kommentera

Publiceras ej