Full fart..

2kommentarer

..Hela dagen!
Började som sagt med att passa jack på morgonen. Sen åkte jag till gymet där jag även träffade Lovisa! Först sprang vi på löpbandet som skulle i vara med på en klass, men var tvugen att gå efter 30min, men det räckte! För mina ben skakade när jag gick ner för trappan och imorgon kommer jag ju inte ens kunna gå. Sen var det skjutsa barnen fram och tillbaka hela dagen tillsammans med Helena. Och när jag slutatde vid 8 kom Lovisa och hämtade upp mej och vi åkte till Starbucks:) Där träffade vi 8 andra svenska tjejer så det var jätte trevligt. Nu ligger jag i sängen, borde sova strax för jag är skeet trött. Imorgon ska jag träffa Lovisa igen på gymet strax efter 9, för vid 9.30 börjar spinningpasset i en timme :) Sen blir det jobb mellan 1-8!  
Glömde säga en sak, vi var på Peters restaurang idag också, där fick jag se en utav de mest kända baseballspelarna i USA. Detta var så häftigt, fast ändå mindre häftigt för att jag inte kände igen personen. Haha! Men restaurangen var väldigt fin och hade mumsig mat!
Pappa nu ska jag visa dig en affär jag hittade i Boston som jag vet du tycker om.
God natt.

2 kommentarer

Daddy

16 Sep 2009 08:38

Tänker på Sofies djurfrågorsport för några år sedan...



Vad är det som börjar på "kroko" - och slutar på "dil" ?



Tror man fick två poäng för rätt svar.

Janne

16 Sep 2009 12:30

Hej Ida

Har nu änligen med mina datakunskaper lyckats hitta hit. Fick sätta alla eleverna med var sin bok här så att jag hann läsa igenom allt.

Kul o bra skrivet, men vadå baseballspelare ? haru inte sett ngra kända travkuskar ? Förstår varför stefan inte kände igen maten från Italien!!!

Nähä dax att kleta på faktor 4 på näsan o ge sig ner till stadsparken med all barnen.

ha de

Janne

Kommentera

Publiceras ej