God morgon

2kommentarer

God morgon världen.
nu har jag sovit min första natt i usa och det gick ju bra :) Vaknade bara kl 2 inatt och var pigg pga tidskillanden. Sen lyckades jag iaf somna om till 6.15, då gick jag upp. Nu är kl 10 i 7 här och jag ska strax gå upp och börja fixa mej till min första skoldag. Det ska bli väldigt spännande. Idag är det lektioner hela dagen fram till 7-8:)
Jag hör av mej senare, det blir väldigt korta inlägg här men jar får så mycket annat som jag måste svara på!
Hoppas allt är bra med er där hemma!

Många kramar från er Ida

2 kommentarer

sofie

01 Sep 2009 16:27

låter bra, de ee bra här hemma också:P nu kommer jag inte på ngt mer att skriva

puss

sofie:)<3

Kent

01 Sep 2009 20:25

Hej!

Hm, det verkar som du har de ganska ok ändå, känns som att du kommer få de hur bra som helst!!

Kul att du skriver, vi följer dina äventyr hemifrån...

Ciao!! ellie hälsar.

Morbror Nente

Kommentera

Publiceras ej