God natt

7kommentarer

Time to sleep.
Det har varit en lång dag idag och känner mej fortfarande trött pga av tidsskillnaden och allt det nya osv. Så det ska bli jätte skönt att få lite sömn nu. Men innan jag går och lägger mej måste jag säga att det var väldigt skönt att få prata med mamma och pappa idag på skype. Kände mej lite ensam här även fast jag verkligen trivs. Men då är det så härligt att prata med någon där hemma och höra att allt är sig likt. Tack för alla fina kommentarer, det gör så oehört mycket här borta, på andra sidan havet. Sofie kan du inte bara komma och sjunga lite för mej en morgon? Nu är det väl jag som får börja sjunga istället.
Och vad är det egentligen som händer hemma med idol? Vad är det som är så pinsamt? Måste nog gå in och kolla det där nu..
Tillsist måste jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän och jag saknar dig så. Det var så oehört vackert det som jag fick idag. Tack så mycket! Vill bara hålla om dej nu. Så tjejer, ni som har era pojkvänner nära er där hemma, håll om dom. Men med ett undantag; Sofie, du får inte vara med Felix i min säng. Haha!

God natt

7 kommentarer

Nina

10 Sep 2009 09:37

Hej Ida



Efter en säljutbildning i Göteborg är man tillbaka på jobbet och då måste jag ju läsa din blogg.Bra bilder du lagt in, verkligen kul att se hur du har det. Inget dåligt "sommarställe..". Förstår om du saknar pojkvän o familj mm, men du verkar ju ha det hur bra som helst och du vet att tiden går ju fort när man har roligt...

Ha det jättebra.

Många kramar Nina. Tim o Ellie sänder oxå kramar.

Nina

10 Sep 2009 09:51

Hej Ida!

Efter säljutbildn. i Göteborg är man tillbaka på jobbet och då vill man ju läsa din blogg direkt. Fina bilder du lagt in, snacka om "sommarställe..".

Förstår om du saknar pojkvän och familj mm, men du verkar ju ha det hur bra som helst och du vet att tiden går ju fort när man har roligt...

Har jag missat nåt, är dina "föräldrar" svenskar?

Ha det gott.

Kram Nina. Tim o Ellie sänder oxå kramar. (Ellie säger att det gör inget att Sofie har Felix nu för hon har ändå "gjort slut" med honom nu... Hon har ju 3 killar kvar ändå.. haha 6-åringar är rätt roliga ibland!)

Nina

10 Sep 2009 09:53

Sorry, blev visst lite fel med inläggen...borde nog åkt på "data-utbildning" istället...

sofie

10 Sep 2009 15:56

looking back over my shoulder..lalal:P..syrran relax vi ee på mitt rum hahah:P

puss<3

shpresa

10 Sep 2009 16:12

ohh vilka mysiga bilder ida :)

Ida

10 Sep 2009 18:15

Åh, nu måste jag sätta på den låten ;)

sofie

10 Sep 2009 19:17

jag spelade den innan i bilen;)

Kommentera

Publiceras ej